Adminisztrációs, recepciós munkatárs

A TritonLife Róbert Magánkórház folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat

Adminisztrációs, recepciós

munkakörbe.

Feladatok:

  • osztály működéséhez szükséges egészségügyi dokumentáció, teljeskörű adminisztráció
  • a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes program kezelése
  • beérkező telefonok kezelése, információ nyújtás, időpont foglalás
  • páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, általános tudnivalókról

Elvárások:

  • érettségi bizonyítvány
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • 1 év hasonló munkakörben (adminisztrációban) szerzett munkatapasztalat
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek

Elvárt kompetenciák:

  • pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés,
  • terhelhetőség

Amit kínálunk:

  • kulturált munkakörülményeket,
  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
  • teljes munkaidős (8 órában), határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint, hétfőtől péntekig 8-19 óra között változó időbeosztással

Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület

Munkakezdés ideje: Azonnal

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@tritonlife.hu e-mail-címre várjuk!

Hírlevél

Ne maradjon le akcióinkról, értesüljön első kézből újdonságainkról!

Tritonlife BLOG

Tovább a blogra
Visszahívást kérek