Magánkórházi ambulancia asszisztens

A TritonLife csoport folyamatosan bővülő csapatába, járóbeteg ambulanciára keres munkatársat

általános asszisztens

munkakörbe.

Feladatok:

  • A munkaszervezés eszközeivel gondoskodik az asszisztensi teendők maradéktalan elvégzéséről,
  • rendelés megkezdése előtt ellenőrzi a rendelő állapotát, hiányosságok esetén azok megszüntetése érdekében eljár,
  • számítógépen adminisztrálja az ambuláns betegek személyi adatait, anamnézisét, elkészíti az ambuláns lapját,
  • szervezi a vizsgálatok különböző helyen történő lebonyolítását, a konzultációkat és a kontrollvizsgálatot
  • vizsgálati anyagokat kísérőpapírral a megfelelő helyre juttatja.

Elvárások:

  • Általános asszisztensi vagy ápolói végzettség,
  • 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat,
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek, gépírástudás szükséges

Elvárt kompetenciák:

  • Pontosság, precizitás, alaposság,
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés,
  • nagyfokú terhelhetőség.

Amit kínálunk:

  • Kulturált munkakörülményeket,
  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
  • teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint, hétfőtől péntekig 7:00-19:00 között, változó beosztásban.

Munkavégzés helye: 1134 Bp. Lehel utca 59/C. vagy 1112 Bp. Hegyalja út 100.

Munkakezdés: akár azonnal

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@robertkorhaz.hu e-mail-címre várjuk!

Hírlevél

Ne maradjon le akcióinkról, értesüljön első kézből újdonságainkról!

Tritonlife BLOG

Tovább a blogra
Visszahívást kérek