Pénzügyi ügyintéző

A TritonLife csoport folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat

Pénzügyi ügyintéző

munkakörbe

Rólunk:

A TritonLife márkanév alatt épülő egészségügyi szolgáltató csoport, rövid idő alatt a hazai magánegészségügyi piac meghatározó szereplőjévé vált. Célunk egy kiváló minőségű, magas szakmai színvonalú, országos lefedettségű magánegészségügyi-rendszer felépítése, melyhez back office csapatunkba keressük leendő lelkes, motivált kollégánkat.

Feladatok:

  • számlaügyintézés, bejövő számlák ellenőrzése, könyvelése,
  • részvétel a számlázási folyamatban,
  • egyenlegközlők, fizetési felszólítások kezelése,
  • kimutatások, elszámolások, riportok készítése,
  • kapcsolattartás a pénzügyi osztállyal
  • házi pénztári feladatok ellenőrzése
  • havi – éves zárási feladatok elvégzésében való részvétel
  • vevő szállító számlák feldolgozása, nyilvántartása
  • banki utalások előkészítése
  • beérkező dokumentumok ellenőrzése, digitalizálása

Elvárások:

  • Pénzügyi és számviteli ügyintézői végzettség
  • Erős excel felhasználói ismeretek
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-2 éves tapasztalat

Elvárt kompetenciák:

  • Nyitott személyiség
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Precizitás és dinamizmus
  • Jó problémamegoldó képesség, szervezettség, proaktivitás

Amit kínálunk:

  • felelősségteljes munka
  • teljes vagy akár 6 órás részmunkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatás a Munka törvénykönyve szerint
  • versenyképes juttatási csomag, kedvezményes egészségügyi szolgáltatások
  • home office lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, töltse ki az alábbi jelentkezési űrlapot, valamint töltse fel magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével!

Kérdés esetén, kérjük írjon a hr@robertkorhaz.hu email címre!