Ügyfélszolgálati munkatárs

A Tritonlife Róbert Magánkórház folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat

Ügyfélszolgálatos

munkakörbe.

Feladatok:

  • kezeli a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes programot
  • beteg felvétele/beléptetés: TAJ szám ellenőrzése, hibás, megváltozott, hiányos adatok javítása, rögzítése után megfelelő osztályra/részlegre küldés
  • páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, akciókról, betegirányítás
  • házi pénztári teendők ellátása, ezen belül
    • a szigorú számadású nyomtatványok kezelése,
    • vevő számlák készítése: proforma számla alapján, proforma számla nélkül, költségvállalási nyilatkozat alapján stb.
    • készpénzes, bankkártyás, egészségpénztári, kuponos és egyéb fizetési módokkal
  • kifizetések és bevételek jogszerűségének ellenőrzése
  • napi műtéti nyilvántartás alapján a pénztári befizetések ellenőrzése
  • pénzszállítás előkészítése, címletjegyzék, váltási jegyzék, szállítólevél készítése

Elvárások:

  • érettségi (egészségügyi/felsőfokú végzettség)
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • 1 év hasonló munkakörben (ügyfélszolgálaton) szerzett munkatapasztalat
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek

 

Elvárt kompetenciák:

  • pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés,
  • terhelhetőség

 

Amit kínálunk:

  • kulturált munkakörülményeket,
  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
  • teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint, hétfőtől péntekig 12:00-20:00 között.

Munkavégzés helye: Budapest XIII. kerület

Munkakezdés ideje: Azonnal

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@robertkorhaz.hu e-mail-címre várjuk!

Hírlevél

Ne maradjon le akcióinkról, értesüljön első kézből újdonságainkról!

Tritonlife BLOG

Tovább a blogra
Visszahívást kérek