Ügyfélszolgálati munkatárs

A TritonLife Magánkórház Debrecen folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat

Ügyfélszolgálati munkatárs  

munkakörbe.

Feladatok:

  • a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes program kezelés
  • beteg felvétele/beléptetés: TAJ szám ellenőrzése, hibás, megváltozott, hiányos adatok javítása, rögzítése után megfelelő osztályra/részlegre küldés
  • páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, akciókról, betegirányítás
  • beérkező telefonok kezelése, kulcsok kiosztása, visszavételezése
  • leletkezelés, dokumentáció, adminisztráció
  • a kórház pénztárában a napi feladatok ellátása: számla készítése, pénz kezelése, napi zárások, házi pénztári teendők ellátása
  • postai küldemények, csomagok átvétele
  • egyéb ad hoc feladatok ellátása

 

Elvárások:

  • érettségi (egészségügyi/felsőfokú végzettség)
  • aktív közép szintű angol nyelvtudás
  • 1-2 év hasonló munkakörben (ügyfélszolgálaton) szerzett munkatapasztalat
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek
  • magánegészségügyben szerzett tapasztalat, gépírás tudás, pénzügyi ismeretek előnyt jelentenek

Elvárt kompetenciák:

  • pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés,
  • jó kommunikációs és együttműködési képesség
  • nagyfokú terhelhetőség

Amit kínálunk:

  • kulturált munkakörülményeket,
  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
  • teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint, 12 órás munkarendben, hétfőtől péntekig

Munkavégzés helye: Debrecen  

Munkakezdés ideje: Akár azonnal

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével az alábbi felületen várjuk!