Ügyfélszolgálati munkatárs

A TritonLife Róbert Magánkórház folyamatosan bővülő csapatába keres új munkatársat

Ügyfélszolgálati munkatárs

munkakörbe

teljes munkaidőben.

Feladatok:

  • a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes program kezelés
  • beteg felvétele/beléptetés: TAJ szám ellenőrzése, hibás, megváltozott, hiányos adatok javítása, rögzítése után megfelelő osztályra/részlegre küldés
  • páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, akciókról, betegirányítás
  • beérkező telefonok kezelése, megfelelő mellékre történő kapcsolása
  • a magánkórház pénztárában a napi feladatok ellátása: számla készítése, pénz kezelése, napi zárások, pénzfeladások, házi pénztári teendők ellátása

 

Elvárások:

  • érettségi (egészségügyi/felsőfokú végzettség)
  • angol alap szintű nyelvismerete
  • 1-2 év hasonló munkakörben (ügyfélszolgálaton) szerzett munkatapasztalat
  • magánegészségügyben szerzett tapasztalat előnyt jelent
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek

 

Elvárt kompetenciák:

  • pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés,
  • terhelhetőség

 

Amit kínálunk:

  • kulturált munkakörülményeket,
  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
  • fejlődő, épülő, fiatalos csapat és vállalatcsoport
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • dolgozói kedvezmény egészségügyi szolgáltatásokra
  • teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint, hétfőtől péntekig 07:00-20:00 között változó beosztással, illetve alkalmanként szombati munkavégzéssel 

 

Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület

Munkakezdés ideje: Akár azonnal

 

 

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@tritonlife.hu e-mail-címre várjuk!