
Ügyfélszolgálati munkatárs
A TritonLife Róbert Magánkórház folyamatosan bővülő csapatába keres új munkatársat
Ügyfélszolgálati munkatárs
munkakörbe
teljes munkaidőben.
Feladatok:
- a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes program kezelés
- beteg felvétele/beléptetés: TAJ szám ellenőrzése, hibás, megváltozott, hiányos adatok javítása, rögzítése után megfelelő osztályra/részlegre küldés
- páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, akciókról, betegirányítás
- beérkező telefonok kezelése, megfelelő mellékre történő kapcsolása
- a magánkórház pénztárában a napi feladatok ellátása: számla készítése, pénz kezelése, napi zárások, pénzfeladások, házi pénztári teendők ellátása
Elvárások:
- érettségi (egészségügyi/felsőfokú végzettség)
- angol alap szintű nyelvismerete
- 1-2 év hasonló munkakörben (ügyfélszolgálaton) szerzett munkatapasztalat
- magánegészségügyben szerzett tapasztalat előnyt jelent
- felhasználói szintű informatikai ismeretek
Elvárt kompetenciák:
- pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
- megbízhatóság, önálló munkavégzés,
- terhelhetőség
Amit kínálunk:
- kulturált munkakörülményeket,
- felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
- fejlődő, épülő, fiatalos csapat és vállalatcsoport
- szakmai fejlődés lehetősége
- dolgozói kedvezmény egészségügyi szolgáltatásokra
- teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint, hétfőtől péntekig 07:00-20:00 között változó beosztással, illetve alkalmanként szombati munkavégzéssel
Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
Munkakezdés ideje: Akár azonnal
Kapcsolattartó:
Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@tritonlife.hu e-mail-címre várjuk!