Ügyfélszolgálati munkatárs - Debrecen

A TritonLife Magánkórház Debrecen folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat

Ügyfélszolgálati munkatárs

munkakörbe.

Feladatok:
  • kezeli a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes programot
  • beteg felvétele/beléptetés: TAJ szám ellenőrzése, hibás, megváltozott, hiányos adatok javítása, rögzítése után megfelelő osztályra/részlegre küldés
  • páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, akciókról, betegirányítás
  • beérkező telefonok kezelése, megfelelő mellékre történő kapcsolása
  • a magánkórház pénztárában a napi feladatok ellátása: számla készítése, pénz kezelése, napi zárások, pénzfeladások, házi pénztári teendők ellátása
Elvárások:
  • érettségi (egészségügyi/felsőfokú végzettség)
  • angol alap szintű nyelvismerete
  • 1 év hasonló munkakörben (ügyfélszolgálaton) szerzett munkatapasztalat
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek
Elvárt kompetenciák:
  • pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés,
  • terhelhetőség
Amit kínálunk:
  • kulturált munkakörülményeket,
  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
  • munkavégzés jellemzően hétfőtől péntekig (délelőtt vagy délután), alkalmanként hétvégi munkavégzéssel

Munkavégzés helye: Debrecen, Tűztövis utca vagy Miklós utca

Munkakezdés ideje: Akár azonnal

Jelentkezési határidő: 2021.09.21.

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, töltse ki az alábbi jelentkezési űrlapot, valamint töltse fel magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével!

Kérdés esetén, kérjük írjon a hr@robertkorhaz.hu email címre!

Hírlevél

Ne maradjon le akcióinkról, értesüljön első kézből újdonságainkról!

Tritonlife BLOG

Tovább a blogra
Visszahívást kérek