
Üzemeltetési asszisztens
A TritonLife Magánkórházak Zrt. kollégát keres
Üzemeltetési asszisztens munkakörbe, teljes munkaidőben.
Rólunk:
A TritonLife márkanév alatt épülő egészségügyi szolgáltató csoport, rövid idő alatt a hazai magánegészségügyi piac meghatározó szereplőjévé vált. Célunk egy kiváló minőségű, magas szakmai színvonalú, országos lefedettségű magánegészségügyi-rendszer felépítése, melyhez back office csapatunkba keressük leendő lelkes, motivált kollégánkat.
Főbb feladatok:
- üzemeltetési vezető munkájának segítése
- napi adminisztratív munkák előkészítése (árajánlatkérés, megrendelők, teljesítésigazolás készítése, dokumentációk, jegyzőkönyvek stb.)
- szerződések előkészítésében segítség (nyomon követés, rendszerezés)
- berendezések nyilvántartásának elkészítése, rendszerezése, aktualizálása
- karbantartási ütemtervek előkészítésében, megszervezésében segédkezés
- külsős partnerekkel való kapcsolattartás, javítási és felülvizsgálati feladatok összehangolása
- bejövő hibabejelentések visszaellenőrzése
- karbantartási anyagbeszerzések ügyintézése
Elvárások:
- műszaki alapismeretek
- hasonló munkakörben végzett munkatapasztalat
- Microsoft használata és ismerete (Word, Excel)
- alapfokú angol nyelvismeret előny
- megfelelő kommunikációs képesség
Amit kínálunk:
- fejlődő, épülő csapat
- szakmai fejlődés lehetősége
- rugalmas munkaidő
- home office lehetőség
- cafetéria, dolgozói kedvezmény egészségügyi szolgáltatásokra
Munkavégzés helye: 1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.
Kapcsolattartó:
Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@tritonlife.hu e-mail-címre várjuk!