Üzemeltetési asszisztens

A TritonLife Magánkórházak Zrt. kollégát keres

Üzemeltetési asszisztens munkakörbe, teljes munkaidőben.

Rólunk:

A TritonLife márkanév alatt épülő egészségügyi szolgáltató csoport, rövid idő alatt a hazai magánegészségügyi piac meghatározó szereplőjévé vált. Célunk egy kiváló minőségű, magas szakmai színvonalú, országos lefedettségű magánegészségügyi-rendszer felépítése, melyhez back office csapatunkba keressük leendő lelkes, motivált kollégánkat.

 

Főbb feladatok:

  • üzemeltetési vezető munkájának segítése
  • napi adminisztratív munkák előkészítése (árajánlatkérés, megrendelők, teljesítésigazolás készítése, dokumentációk, jegyzőkönyvek stb.)
  • szerződések előkészítésében segítség (nyomon követés, rendszerezés)
  • berendezések nyilvántartásának elkészítése, rendszerezése, aktualizálása
  • karbantartási ütemtervek előkészítésében, megszervezésében segédkezés
  • külsős partnerekkel való kapcsolattartás, javítási és felülvizsgálati feladatok összehangolása
  • bejövő hibabejelentések visszaellenőrzése
  • karbantartási anyagbeszerzések ügyintézése

 

Elvárások:

  • műszaki alapismeretek
  • hasonló munkakörben végzett munkatapasztalat
  • Microsoft használata és ismerete (Word, Excel)
  • alapfokú angol nyelvismeret előny
  • megfelelő kommunikációs képesség

 

Amit kínálunk:

  • fejlődő, épülő csapat
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • rugalmas munkaidő
  • home office lehetőség
  • cafetéria, dolgozói kedvezmény egészségügyi szolgáltatásokra

 

Munkavégzés helye: 1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66.

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@tritonlife.hu e-mail-címre várjuk!