2024. 03. 06

TritonLife Egészségkártya: teljes körű védelem sportolóknak és családtagjaiknak

A TritonLife Csoport hazánk legnagyobb és legdinamikusabban fejlődő, országos lefedettségű, járó- és fekvőbeteg ellátással, valamint képalkotó és laboratóriumi diagnosztikával foglalkozó magánegészségügyi szolgáltatója, amely jelenleg tizenegy városban, összesen 43 telephelyen működik országszerte.

Küldetésünk, hogy segítsük Magyarország lakosait a jobb fizikai és mentális állapot elérésében. Mivel a sportnak erős közösségformáló ereje van, emellett pedig jelentősen hozzájárul életminőségünk javulásához, olyan programot igyekeztünk létrehozni, amellyel még inkább sportra ösztönözhetjük a gyerekeket, akik egyesületbe igazolással ezúttal családtagjaikon is segíthetnek.

Törekvésünkben az egykori és jelenlegi klasszisokat felsorakoztató Egri Vízilabda Klub is mellénk állt. Az együttműködés keretein belül a klub elnöke, egykori válogatott játékos, a háromszoros olimpiai bajnok korábbi pólókapus, Szécsi Zoltán az ob I-es játékosai mellett a feltörekvő generációt is a legjobb kezekben tudhatja. A család egészségét is szem előtt tartva pedig Egészségkártyájával a TritonLife a profi és utánpótlás-sportolók szerettei fölé is védőernyőt tart.

Sportolói Egészségkártyánk tulajdonosai mostantól családtagjaikkal együtt minden intézményünkben jogosultak a TritonLife járóbeteg egészségügyi szolgáltatásainak kedvezményes igénybevételére.
 

Milyen előnyökkel jár az Egészségkártya?
A kártya tulajdonosa és egész családja 10% kedvezménnyel veheti igénybe a TritonLife Csoport országos egészségügyi hálózatának járóbeteg szakrendeléseit.

Ki használhatja az Egészségkártyát?
Az egyesületi szinten sportolók, illetve az ő családtagjaik.

Hogyan lehet igényelni az Egészségkártyát?
Jelezze igényét a TritonLife +3670/659-8888-as telefonszámon elérhető központi ügyfélszolgálatán, vagy a kapcsolat@tritonlife.hu központi e-mail címen.

Mennyibe kerül az Egészségkártya igénylése?
A TritonLife sportolói Egészségkártyája ingyenesen igényelhető.

Hogyan kell aktiválni az Egészségkártyát?
A kártyát nem szükséges külön aktiválni, első használatkor automatikusan megtörténik. 

FONTOS TUDNIVALÓ 

A kártya egyedi azonosítót tartalmaz. Kérjük, átvételkor fotózza le kártyájának egyedi számsorral ellátott felét, és mentse el telefonjába. Inaktív kártya esetén annak, vagy hátoldali fotójának hiányában nem fogja tudni érvényesíteni kedvezményét. Ha elvesztett egy még inaktív kártyát, mely nem lett lefotózva, azt sajnos csak anyagi ellenszolgáltatás fejében tudjuk pótolni.

Hol és hogyan használhatja Egészségkártyáját?

  • Offline - A https://tritonlife.hu/intezmenyeink oldalon található bármely TritonLife-intézményben, ahol megtalálható az ön által választott járóbeteg szakrendelés.  
  • Online - A TritonLife telemedicina partnere, a T-DOC (https://t-doc.hu/) applikációján keresztül. Ehhez az Egészségkártyája hátoldalán található QR-kód beolvasásával telepítse mobiltelefonjára a T-DOC applikációt.


Mi az a T-DOC?
A TritonLife telemedicina és betegútirányítási egészségplatformja, ahol több mint 250 szakorvostól kérhet online vagy személyes konzultációt, vizsgálatot és receptet. A T-DOC közreműködésével ön egy egész évben elérhető személyes egészségügyi asszisztenssel gazdagodik.

Hogyan foglalhat időpontot a TritonLife egészségügyi szolgáltatásaira?
Egészségügyi szolgáltatásainkra időpontot foglalhat az ön által választott TritonLife-intézmény recepcióján személyesen, a +3670/659-8888-as központi telefonszámon vagy igénybe veheti a T-DOC hotline szolgáltatását is, mely az időpontfoglalás mellett egészségügyi kérdései megválaszolásában is segítséget nyújt (évente 4 db ingyenes hívásra van lehetősége).

A T-DOC használatához töltse le a kártyája hátoldalán látható QR-kód leolvasásával a T-DOC applikációt. A regisztráció során a kuponkód mezőbe kérjük írja be kártyája sorszámát, a regisztráció zárultával pedig máris tud időpontot foglalni az Önnek szükséges egészségügyi ellátásra.

Hogyan használja Egészségkártyáját szolgáltatás igénybevételekor?
A kártyát az egészségügyi szolgáltatás igénybevételekor, az adott TritonLife intézmény recepcióján kell felmutatni.

Hová fordulhat egyéb kérdéseivel?
Hívja a TritonLife +3670/659-8888-as telefonszámon elérhető központi ügyfélszolgálatát, vagy írjon a kapcsolat@tritonlife.hu központi e-mail címre.

Mit tegyen, ha elvesztette Egészségkártyáját?
Amennyiben lefotózta kártyája mindkét oldalát, nincs további tennivalója, a fotón látható kártyaazonosítóval továbbra is kedvezményesen veheti igénybe a TritonLife szolgáltatásait.

Ha nem készített fotót a kártyájáról és az még inaktív (vagyis nem használta még), nem fogja tudni igénybe venni a kedvezményt. Ha új kártyát igényelne, azt csak anyagi ellenszolgáltatás fejében tudjuk pótolni.

Ha kártyája aktív (vagyis használta már), hívja a TritonLife központi ügyfélszolgálatát a +3670/659-8888-as telefonszámon vagy írjon a kapcsolat@tritonlife.hu központi e-mail címünkre és megadjuk Önnek kártyája azonosítóját, mellyel továbbra is kedvezményesen veheti igénybe a TritonLife szolgáltatásait.

Reméljük, Egészségkártya-tulajdonosként Ön és családja örömét leli a kedvezménykártya nyújtotta előnyökben. Egészséges és aktív életet kívánunk!