
Betegjogi képviselő és tájékoztatók



A betegjogi képviselő független személy, aki az Ön jogait képviseli, és az Ön beleegyezésével eljárhat egészségügyi ügyekben, panaszok esetén segítséget nyújthat.
Köszönjük, hogy bizalmával megtisztel minket! Célunk, hogy Ön biztonságban, emberközpontú ellátásban részesüljön, ahol minden kérdésére választ kap.


Szécsiné Fazekas Márta
Telefonszám: +36 20 489 9506
Elérhető: Hétfőtől-csütörtökig: 08:00 – 16:30,
Pénteken: 08:00 – 14:00 óra között
E-mail cím:  marta.szecsine@ijsz.bm.gov.hu


Lengyel Ingrid
Telefonszám: +36 20 489 9609
Elérhető: hétfőtől-csütörtökig 08:00 - 16:30,
Pénteken 08:00 - 14:00 óra között
Fogadóóra időpontja:
telefonon előre egyeztetett időpontban
E-mail cím: ingrid.lengyel@ijsz.bm.gov.hu

Dr. Katona Kornélia
Munkaidőben elérhető telefonszáma: 
 +36 20 489 9542
 kornelia.katona@ijb.emmi.gov.hu 

Cseh Szabolcs
Munkaidőben elérhető telefonszáma: 
 +36 20 489 9539
 szabolcs.cseh@ijb.emmi.gov.hu

Gróf Andrea
Munkaidőben elérhető telefonszáma:
 +36 20 489 9592
 andrea.grof@ijsz.bm.gov.hu

Megléczné Ocsenás Mária
Munkaidőben elérhető telefonszáma: 
 +36 20 4899 658
 maria.ocsenas@ijsz.bm.gov.hu
A betegdokumentáció kikérésének folyamata:
Pácienseinknek joguk van megismerni saját egészségügyi dokumentációjukat, és kérhetnek másolatot annak teljes vagy részleges tartalmáról.
1. Ki kérheti ki?
- A páciens személyesen vagy írásban
- A beteg törvényes képviselője (pl. szülő, gondnok)
- Meghatalmazott személy - írásos meghatalmazással
2. Hogyan lehet igényelni?
- E-mailben a kapcsolat@tritonlife.hu címen
- Postai úton: 1134 Budapest, Róbert Károly körút 64-66. 3. emelet címen
A betegdokumentáció kiadásához szükséges az "Egészségügyi dokumentáció kikérő lap" kitöltése és a fenti címekre történő eljuttatása:
Egészségügyi dokumentáció kikérő lap
Az egészségügyi dokumentáció másolatainak kiadásakor az első alkalom díjmentes, a második alkalomtól a másolás díjfizetési kötelezettséget von maga után, amelyet a kérelmezőnek kell megfizetnie. A másolat postai úton történő megküldése esetén a postaköltségek a kérelmezőt terhelik.
Dokumentációs díjak:
Fénymásolat/szkennelés oldalanként: 150 Ft/oldal
Postai feladásnál: 150 Ft/oldal + mindenkori postai díjszabás
Emailben történő kiküldés esetén szkennelési díj: 150 Ft/oldal
A Magánkórház, illetve foglalkoztatott orvosai keresőképtelenség igazolására nem jogosultak.
A dokumentáció személyesen vehető át a recepción, illetve ha a kérelmező akadályoztatva van, akkor meghatalmazást adhat az általa megjelölt személy részére.
Szolgáltatásunk értékelése:
Számunkra kiemelten fontos, hogy pácienseink elégedettek legyenek, és tapasztalataik segítsenek szolgáltatásaink folyamatos fejlesztésében. Ezért kérjük, hogy ossza meg velünk véleményét az alábbi módok egyikén:
- az ellátást követően kiküldött értékelő e-mailünkben,
- Google értékelés formájában intézményeink adatlapján
- vagy közvetlenül a visszajelzes@tritonlife.hu e-mail címen.
Panaszkezelés:
Az egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos panaszok kezelése jogszabályban szabályozott módon történik. Intézményeink elkötelezettek a páciensek jogainak tiszteletben tartása és a minőségi ellátás biztosítása mellett, ezért a panaszokat minden esetben kivizsgáljuk és megválaszoljuk.
Ki tehet panaszt?
- A páciens saját maga
- Törvényes képviselője
- Írásos meghatalmazással rendelkező személy
Hogyan lehet panaszt benyújtani?
- Írásban (e-mailen a visszajelzes@tritonlife.hu címen, postai úton a 1134 Budapest, Róbert Károly krt. 64-66. 3. emelet címen)
- Személyesen (a recepción vagy ügyfélszolgálaton leadva)
- Telefonon: a panasz rögzítése után írásos megerősítést kérhetünk.
A beérkezett panaszokra a hatályos jogszabályok alapján 30 napon belül írásban válaszolunk.
Az ügyintézéshez igénybe veheti betegjogi képviselő segítségét is.
 GoodID belépés
 GoodID belépés