Beszerzési asszisztens

A TritonLife Magánkórházak Zrt. folyamatosan bővülő back office csapatába keres munkatársat

Beszerzési asszisztens

munkakörbe.

Rólunk:

A TritonLife márkanév alatt épülő egészségügyi szolgáltató csoport, rövid idő alatt a hazai magánegészségügyi piac meghatározó szereplőjévé vált. Célunk egy kiváló minőségű, magas szakmai színvonalú, országos lefedettségű magánegészségügyi-rendszer felépítése.

Főbb feladatok:

  • beszerzéshez tartozó adminisztratív feladatok
  • kapcsolattartás partnerekkel / cégen belüli társosztályokkal
  • beszállítók problémáinak kezelése, kérdéseinek megválaszolása, azokhoz kapcsolódó ügyintézés
  • beszerzési megrendelések készítése, teljesítések ellenőrzése
  • beszerzési vezető munkájának támogatása

Elvárások:

  • érettségi bizonyítvány
  • hasonló munkakörben szerzett 1-2 év tapasztalat
  • felhasználói szintű MS Office ismeretek (word, excel, power point)
  • kiváló kommunikációs készség
  • jó problémamegoldó és szervező készség

Előnyt jelent:

  • angol nyelvtudás

Amit kínálunk:

  • fejlődő, épülő, fiatalos csapat
  • szakmai fejlődés lehetősége
  • versenyképes jövedelem
  • dolgozói kedvezmény egészségügyi szolgáltatásokra

Munkavégzés helye: Budapest 13. kerület

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@tritonlife.hu e-mail-címre várjuk!

Hírlevél

Ne maradjon le akcióinkról, értesüljön első kézből újdonságainkról!

Tritonlife BLOG

Tovább a blogra
Visszahívást kérek