HR Adminisztrációs munkatárs

A TritonLife Magánkórházak Zrt. folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat

HR Adminisztrációs munkatárs

munkakörbe

teljes munkaidőben.

Rólunk:

A TritonLife márkanév alatt épülő egészségügyi szolgáltató csoport, rövid idő alatt a hazai magánegészségügyi piac meghatározó szereplőjévé vált. Célunk egy kiváló minőségű, magas szakmai színvonalú, országos lefedettségű magánegészségügyi-rendszer felépítése, melyhez HR csapatunkba keressük leendő lelkes, motivált kollégánkat.

Feladatok:

  • Teljeskörű HR adminisztráció
  • Munkaügyi dokumentáció kezelése (szerződések, módosítások, munkaköri leírások, munkáltatói igazolások)
  • Részvétel a dolgozók ki és beléptetésében
  • HR programban való adatrögzítés, dokumentumkezelés
  • Kapcsolattartás a dolgozókkal, telephelyek vezetőivel
  • Szoros együttműködés a bérszámfejtéssel
  • HR nyilvántartások kezelése

Elvárások:

  • felsőfokú végzettség (HR végzettség előnyt jelent)
  • minimum 1 év hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat (de akár motivált pályakezdők jelentkezését is várjuk)
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek

 

Elvárt kompetenciák:

 

  • pontosság, precizitás, segítőkészség, rugalmasság
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés
  • terhelhetőség

 

Amit kínálunk:

 

  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munka
  • teljes munkaidős, 2 év határozott idejű foglalkoztatás a Munka törvénykönyve szerint
  • versenyképes juttatási csomag, kedvezményes egészségügyi szolgáltatások
  • home office lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület

Munkakezdés ideje: Akár azonnal

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével az alábbi felületen várjuk!