
HR Adminisztrációs munkatárs
A TritonLife Magánkórházak Zrt. folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat
HR Adminisztrációs munkatárs
munkakörbe
teljes munkaidőben.
Rólunk:
A TritonLife márkanév alatt épülő egészségügyi szolgáltató csoport, rövid idő alatt a hazai magánegészségügyi piac meghatározó szereplőjévé vált. Célunk egy kiváló minőségű, magas szakmai színvonalú, országos lefedettségű magánegészségügyi-rendszer felépítése, melyhez HR csapatunkba keressük leendő lelkes, motivált kollégánkat.
Feladatok:
- Teljeskörű HR adminisztráció
- Munkaügyi dokumentáció kezelése (szerződések, módosítások, munkaköri leírások, munkáltatói igazolások)
- Részvétel a dolgozók ki és beléptetésében
- HR programban való adatrögzítés, dokumentumkezelés
- Kapcsolattartás a dolgozókkal, telephelyek vezetőivel
- Szoros együttműködés a bérszámfejtéssel
- HR nyilvántartások kezelése
Elvárások:
- felsőfokú végzettség (HR végzettség előnyt jelent)
- minimum 1 év hasonló munkakörben szerzett munkatapasztalat (de akár motivált pályakezdők jelentkezését is várjuk)
- felhasználói szintű informatikai ismeretek
Elvárt kompetenciák:
- pontosság, precizitás, segítőkészség, rugalmasság
- megbízhatóság, önálló munkavégzés
- terhelhetőség
Amit kínálunk:
- felelősségteljes, kihívásokkal teli munka
- teljes munkaidős, 2 év határozott idejű foglalkoztatás a Munka törvénykönyve szerint
- versenyképes juttatási csomag, kedvezményes egészségügyi szolgáltatások
- home office lehetőség
Munkavégzés helye: Budapest, 13. kerület
Munkakezdés ideje: Akár azonnal
Kapcsolattartó:
Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével az alábbi felületen várjuk!