Személyes ügyfélszolgálati munkatárs Debrecen
A TritonLife MagánkórházDebrecen folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat
recepciós
munkakörbe.
Feladatok:
- a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes program kezelés
- beteg felvétele/beléptetés: TAJ szám ellenőrzése, hibás, megváltozott, hiányos adatok javítása, rögzítése után megfelelő osztályra/részlegre küldés
- páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, akciókról, betegirányítás
- beérkező telefonok kezelése, kulcsok kiosztása, visszavételezése
- leletkezelés, dokumentáció, adminisztráció
- a kórház pénztárában a napi feladatok ellátása: számla készítése, pénz kezelése, napi zárások, házi pénztári teendők ellátása
- postai küldemények, csomagok átvétele
- egyéb ad hoc feladatok ellátása
Elvárások:
- érettségi (egészségügyi/felsőfokú végzettség)
- aktív közép szintű angol nyelvtudás
- 1-2 év hasonló munkakörben (ügyfélszolgálaton) szerzett munkatapasztalat
- felhasználói szintű informatikai ismeretek
- magánegészségügyben szerzett tapasztalat, gépírás tudás, pénzügyi ismeretek előnyt jelentenek
Elvárt kompetenciák:
- pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
- megbízhatóság, önálló munkavégzés,
- jó kommunikációs és együttműködési képesség
- nagyfokú terhelhetőség
Amit kínálunk:
- kulturált munkakörülményeket,
- felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
- teljes munkaidős, határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint, 12 órás munkarendben, hétfőtől péntekig
Munkavégzés helye: Debrecen
Munkakezdés ideje: Akár azonnal
Kapcsolattartó:
Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével az alábbi felületen várjuk!