Feladatok:
- kezeli a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes programot
- beérkező telefonok kezelése, információ nyújtás, időpont foglalása szakrendeléseinkre, hibás, megváltozott, hiányos adatok javítása
- páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, akciókról
- beérkező telefonok kezelése, információ nyújtása
Elvárások:
- érettségi bizonyítvány
- 1 év hasonló munkakörben (ügyfélszolgálaton) szerzett munkatapasztalat
- felhasználói szintű informatikai ismeretek
Elvárt kompetenciák:
- pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
- megbízhatóság, önálló munkavégzés,
- terhelhetőség
Előny:
- angol nyelvtudás
Amit kínálunk:
- kulturált munkakörülményeket,
- felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
- teljes munkaidős, illetve részmunkaidős határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint
Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerület, betanulást követően otthoni munkavégzésre is van lehetőség
Munkakezdés ideje: Azonnal
Kapcsolattartó:
Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, magyar nyelvű fényképes önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével a hr@tritonlife.hu e-mail-címre várjuk!