Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

A Róbert Magánkórház folyamatosan bővülő csapatába keres munkatársat

Telefonos ügyfélszolgálati munkatárs

pozícióba.

Feladatok:
  • kezeli a betegfelvétellel kapcsolatos számítógépes programot
  • beérkező telefonok kezelése, információ nyújtás, időpont foglalása szakrendeléseinkre, hibás, megváltozott, hiányos adatok javítása
  • páciensek felvilágosítása a rendelési időpontokról, csomagokról, akciókról
Elvárások:
  • érettségi bizonyítvány
  • társalgási szintű angol nyelvtudás
  • 1 év hasonló munkakörben (ügyfélszolgálaton) szerzett munkatapasztalat
  • felhasználói szintű informatikai ismeretek
Elvárt kompetenciák:
  • pontosság, precizitás, alaposság, segítőkészség
  • megbízhatóság, önálló munkavégzés,
  • terhelhetőség
Amit kínálunk:
  • kulturált munkakörülményeket,
  • felelősségteljes, kihívásokkal teli munkát,
  • 6 órás, határozatlan idejű foglalkoztatást a Munka törvénykönyve szerint, hétfőtől péntekig 8-19 óra között változó időbeosztással

Munkavégzés helye: Budapest XIV. kerület

Munkakezdés ideje: Azonnal

Kapcsolattartó:

Amennyiben a fenti lehetőség felkeltette érdeklődését, és az elvárásoknak megfelel, töltse ki az alábbi jelentkezési űrlapot, valamint töltse fel magyar nyelvű önéletrajzát és motivációs levelét a bérigénye megjelölésével!

Hírlevél

Ne maradjon le akcióinkról, értesüljön első kézből újdonságainkról!

Tritonlife BLOG

Tovább a blogra
Visszahívást kérek